KOSOVA’NIN KUZEYİNDEKİ GELİŞMELERDEN SONRA SIRBİSTAN MUHAREBE HAZIRLIĞINI EN ÜST DÜZEYE ÇIKARDI

Kosova’nın kuzeyinde meydana gelen olaylardan dolayı Sırbistan Cumhurbaşkanı Aleksandar Vuçiç silahlı kuvvetlere muharebe hazırlığını en üst düzeye çıkarma emri verdi.

İmzalanan kararnamede ayrıca silahlı kuvvetlerin Kosova sınırına doğru hareket etmesi emri verildi.

Bugün Kosova’nın kuzeyinde bulunan Zveçan belediyesine Kosovalı Arnavut partilerinden olan belediye başkanı geldi.

Bunun üzerine Sırplar belediye binasının önünü kapamaya ve sirenleri çalıştırmaya başladı.

Seçilmiş Belediye başkanı Özel kuvvetler eşliğinde binaya girmeyi başardı.

Polis Sırp göstericileri gaz ve ses bombalarıyla dağıtmaya çalışıyor./Balkan Postası

 

En son haberler

DIŞİŞLERİ BAKANI KONAKOVİÇ: BOSNA HERSEK, SIRBİSTAN VE HIRVATİSTAN NEDENİYLE BİR GÖZÜ AÇIK UYUYOR

VUÇİÇ: BUNLAR SIRBİSTAN CUMHURBAŞKANI OLARAK SON GÜNLERİM, YAKINDA İSTİFA EDECEĞİM

RAFALE SAVAŞ UÇAKLARI, GEMİLER VE 3 BİN ASKER: HIRVATİSTAN DENİZDE “BORBENA MOĆ 26” ASKERİ TATBİKATINI GERÇEKLEŞTİRDİ