KOSOVA’NIN KUZEYİNDE YENİ GERGİNLİK, SİRENLER YENİDEN ÇALIŞMAYA BAŞLADI

Geçtiğimiz haftalarda Kosova’nın kuzeyinde yapılan seçimlere yerel Sırp halkı seçimleri boykot ederek katılmadı.

Bunun üzerine düşün katılımlı yapılan seçimlerde dört Sırp belediyesini Arnavut partileri aldı.

Seçilen belediye başkanları dün yemin etti.

Sırbistan bu seçimleri ve bu belediye başkanlarını tanımayacaklarını açıkladı.

Bugün Kosova’nın kuzeyinde bulunana Kuzey Mitrovica, Zubin Potok, Leposaviç şehirlerinde siren sesleri duyulmaya başlandı.

Sırplar belediyelerin önüne gitmeye ve belediye kapılarını kapatmaya başladı.

Bugün Sırbistan’ın başkenti Belgrad’ta Sırbistan Cumhurbaşkanı Vuçiç için destek gösterileri yapılacak. Destek gösterisi için Kosova ve Bosna’da Sırplar otobüslerle Belgrad’a taşınıyor. /Balkan Postası

En son haberler

DIŞİŞLERİ BAKANI KONAKOVİÇ: BOSNA HERSEK, SIRBİSTAN VE HIRVATİSTAN NEDENİYLE BİR GÖZÜ AÇIK UYUYOR

VUÇİÇ: BUNLAR SIRBİSTAN CUMHURBAŞKANI OLARAK SON GÜNLERİM, YAKINDA İSTİFA EDECEĞİM

RAFALE SAVAŞ UÇAKLARI, GEMİLER VE 3 BİN ASKER: HIRVATİSTAN DENİZDE “BORBENA MOĆ 26” ASKERİ TATBİKATINI GERÇEKLEŞTİRDİ