SIRBİSTAN SAVUNMA BAKANI: SIRP ORDUSU VUÇİÇ’İN EMRİYLE HAREKETE GEÇTİ

Sırbistan Savunma Bakanı Miloş Vuçeviç, Sırbistan Cumhurbaşkanı Aleksandar Vuçiç’in savaşa hazırlığı artırma emrini imzaladığını doğrulayarak Kosova’daki durumun dramatik olduğunu söyledi.

Vuçeviç, Sırp Silahlı Kuvvetlerinin cumhurbaşkanının emriyle faaliyetlere başladığını vurguladı.

Vuçeviç, “Kosova Cumhurbaşkanı Albin Kurti’nin yaptığı şeyin bizi kırmızı çizgilere götürdüğünü, diyaloğun tamamen çökmesine ve zeminde gerginliğin azalmasına yol açtığını birileri anlamalı” dedi.

Savunma Bakanlığı’nın, yani Sırp Silahlı Kuvvetlerinin emri uygulayacağını ve Sırp Silahlı Kuvvetlerinden bekleneni en zor yerde yapacağını ve Sırbistan Cumhuriyeti’nin özgürlüğünü, bağımsızlığını ve tüm vatandaşlarının yaşam hakkı, tüm vatandaşlarının mülkiyet hakkı savunacağını da sözlerine ekledi. .

Bakan Kosova’daki Sırplara, durum ne kadar dramatik ve gergin olursa olsun, olabildiğince sakin kalmaları çağrısında bulundu. /Balkan Postası

En son haberler

DIŞİŞLERİ BAKANI KONAKOVİÇ: BOSNA HERSEK, SIRBİSTAN VE HIRVATİSTAN NEDENİYLE BİR GÖZÜ AÇIK UYUYOR

VUÇİÇ: BUNLAR SIRBİSTAN CUMHURBAŞKANI OLARAK SON GÜNLERİM, YAKINDA İSTİFA EDECEĞİM

RAFALE SAVAŞ UÇAKLARI, GEMİLER VE 3 BİN ASKER: HIRVATİSTAN DENİZDE “BORBENA MOĆ 26” ASKERİ TATBİKATINI GERÇEKLEŞTİRDİ