SIRBİSTAN CUMHURBAŞKANI VUÇİÇ: RESMİ OLARAK İLAN ETMESEK DE ÜLKEMİZDE OLAĞANÜSTÜ HAL OLACAK

Sırbistan Cumhurbaşkanı Aleksandar Vucic, ağustos ayından martın sonuna kadar ülkesini çok zor bir dönemin beklediğini ifade ederek, Sırbistan’da olağanüstü hal yaşanacağını söyledi.

Ülkedeki yerel bir televizyon kanalına konuşan Vucic, Sırbistan’ın birçok yerinde su sıkıntısı yaşandığını belirtti.

Vucic, “Elektrik fiyatları Avrupa’da rekor seviyeye ulaştı. Vatandaşlarımız bu fiyatın on dörtte birini ödüyor. Devletimiz bu konuda üzerine düşenden çok daha fazlasını yapıyor.” dedi.

Sırbistan’ın ağustosun başından martın sonuna kadar çok zor bir dönemden geçeceğini vurgulayan Vucic, “Resmi olarak ilan etmesek de ülkemizde olağanüstü hal olacak.” diye konuştu.

Vucic, Sırbistan’da elektrik dışında bir diğer sorunun doğal gaz olduğuna dikkati çekerek, “Herkes silisyum ve terbiyum peşinde koşarken, biz kendi petrolümüzden vazgeçtik. Susup başkalarına ayak uyduruyoruz.” değerlendirmesinde bulundu.

En son haberler

DIŞİŞLERİ BAKANI KONAKOVİÇ: BOSNA HERSEK, SIRBİSTAN VE HIRVATİSTAN NEDENİYLE BİR GÖZÜ AÇIK UYUYOR

VUÇİÇ: BUNLAR SIRBİSTAN CUMHURBAŞKANI OLARAK SON GÜNLERİM, YAKINDA İSTİFA EDECEĞİM

RAFALE SAVAŞ UÇAKLARI, GEMİLER VE 3 BİN ASKER: HIRVATİSTAN DENİZDE “BORBENA MOĆ 26” ASKERİ TATBİKATINI GERÇEKLEŞTİRDİ