MURİQİ, MALLORCA’YA KOSOVA ADINA OYNAMA GÖREVİM OLDUĞUNU SÖYLEDİM

Kosova milli takımı, yarın saat 20:45’te “Fadil Vokrri”de oynanacak İsrail maçı öncesinde bir basın toplantısı düzenledi.

Vedat Muriqi,takımı Mallorca’yı milli takıma gelmek için nasıl ikna ettiğini açıkladı.

Muriqi, Mallorca’yı Kosova adına oynamak için gelmeye ikna ettim. “Kulübe gitmem gerektiğini, çünkü milli takımda oynama görevim olduğunu söyledim. Mallorca maçı perşembe gününe ertelemeye çalıştı ama sonunda tamamen iptal etme kararı aldılar. Takım halinde antrenman yapıyoruz, dakikaları izliyoruz” dedi./Balkan Postası

En son haberler

”ALIŞILMADIK BİR TEHDİT”: TRUMP, BATI BALKANLAR İÇİN OLAĞANÜSTÜ HALİ UZATTI

TÜRKİYE – ARNAVUTLUK TİCARETİNDE TERCİHLİ MENŞE KURALLARINI İLİŞKİN YENİ DÜZENLEME YÜRÜRLÜĞE GİRDİ

BOSNA HERSEK’TEN İSRAİL’E PROTESTO NOTASI: CVİJANOVİÇ’İN ZİYARETİ SIRASINDA DEVLET BAYRAĞI YERİNE ENTİTE BAYRAĞI KULLANILDI