KOSOVALI JUDOCU DİSTRİA KRASNİQİ PARİS’TE ALTIN MADALYA KAZANDI

Kosovalı judocu Distria Krasniqi, Paris Grand Slam Turnuvası’nda altın madalya kazandı. Krasniqi, finalde İspanyol rakibi Toro Soler’i binlerce seyircinin önünde mağlup etti.

Çifte olimpiyat madalyalı sporcu, 2026 yılına güçlü bir başlangıç yaparak kadınlar -52 kilo kategorisinde Paris’te birinciliği elde etti.

Kosova Olimpiyat Komitesi, Krasniqi’yi tebrik ederek bu sonucu Los Angeles 2028 Olimpiyat Oyunları yolunda önemli ve umut verici bir başlangıç olarak değerlendirdi.

Paris’teki organizasyona 78 ülkeden 488 judocu katılırken, bu turnuva Dünya Judo Turunun yıl içindeki ilk müsabakası olma özelliğini taşıyor./BALKAN POSTASI

En son haberler

DIŞİŞLERİ BAKANI KONAKOVİÇ: BOSNA HERSEK, SIRBİSTAN VE HIRVATİSTAN NEDENİYLE BİR GÖZÜ AÇIK UYUYOR

VUÇİÇ: BUNLAR SIRBİSTAN CUMHURBAŞKANI OLARAK SON GÜNLERİM, YAKINDA İSTİFA EDECEĞİM

RAFALE SAVAŞ UÇAKLARI, GEMİLER VE 3 BİN ASKER: HIRVATİSTAN DENİZDE “BORBENA MOĆ 26” ASKERİ TATBİKATINI GERÇEKLEŞTİRDİ