BOSNA HERSEK’TE HAYVANLARA YÖNELİK ACİL SERVİS AÇILDI

Bosna Hersek’te yaralı ve hasta hayvanlar için oluşturulan acil servis hizmete açıldı.

Bosna Hersek’in başkenti Saraybosna’daki Veteriner Merkezi’nde açılan ve donanımı modern ekipmanlarla sağlanan acil servis, Saraybosna Kantonu bölgesinde yaralanan veya hastalanan hayvanlara hizmet verecek.

Veteriner Merkezi Müdürü Nasiha Spahic, hayvanlar için acil servis projesinin ilk ayağı olarak mevcut yerin açıldığını, devamında üç haneli telefon numarasının alınacağını ve servise getirilecek durumda olmayan hayvanlar için de ambulans temin edileceğini belirtti.

Açılışa katılan Saraybosna Kantonu Başbakanı Nihad Uk da bu tarz acil servisin ülkede ilk olduğunu söyleyerek, projeye desteklerini sürdüreceklerini aktardı.

En son haberler

DIŞİŞLERİ BAKANI KONAKOVİÇ: BOSNA HERSEK, SIRBİSTAN VE HIRVATİSTAN NEDENİYLE BİR GÖZÜ AÇIK UYUYOR

VUÇİÇ: BUNLAR SIRBİSTAN CUMHURBAŞKANI OLARAK SON GÜNLERİM, YAKINDA İSTİFA EDECEĞİM

RAFALE SAVAŞ UÇAKLARI, GEMİLER VE 3 BİN ASKER: HIRVATİSTAN DENİZDE “BORBENA MOĆ 26” ASKERİ TATBİKATINI GERÇEKLEŞTİRDİ