BOSNA HERSEK’TE AKŞAM YENİ BİR DEPREM MEYDANA GELDİ

Bosna-Hersek’te akşam saatlerinde merkez üssü Banja Luka’ya 16 kilometre uzaklıkta yeni bir deprem meydana geldi.

Avrupa Akdeniz Sismoloji Merkezi’nin (EMSC) bildirdiğine göre deprem Richter ölçeğine göre 3,8 büyüklüğünde ve saat 21:58’de kaydedildi.

Bosna Hersek’te daha önceki günlerde merkez üssü Saraybosna yakınlarında olmak üzere çok sayıda deprem daha kaydedilmişti. En güçlüsü, Richter ölçeğine göre 4,2 büyüklüğündeki 19 Şubat’ta gözlemlendi.

En son haberler

FRIEDRICH MERZ: KARADAĞ AB ÜYELİĞİNE HAZIR, BATI BALKANLAR KONUSUNDA NE YAPACAĞIMIZI KİMSE BİLMİYORDU

KUZEY MAKEDONYA İLE YUNANİSTAN ARASINDAKİ İSİM SORUNUNU ÇÖZEN PRESPA ANLAŞMASI’NIN İMZALANMASININ ÜZERİNDEN 8 YIL GEÇTİ

HAXHIU: ULUSLARARASI MİSYONLAR, SIRBİSTAN’IN KOSOVA’DA İŞLEDİĞİ SUÇLARIN ELE ALINMASINI HİÇBİR ZAMAN CİDDİYE ALMADI