BOSNA HERSEK’TE “15 TEMMUZ DEMOKRASİ VE MİLLİ BİRLİK GÜNÜ” KAPSAMINDA ÜLKE GENELİNDEKİ CAMİLERDE DUA EDİLDİ

Batı Balkan ülkesi Bosna Hersek’te “15 Temmuz Demokrasi ve Milli Birlik Günü” kapsamında ülke genelindeki camilerde dua edildi.

Bosna Hersek’te  Diyanet İşleri Başkanlığı ve Türk Diyanet Vakfının katkılarıyla 15 Temmuz şehitleri için ülke genelindeki camilerde Yasin okundu.

Mostar kentindeki tarihi Karagöz Bey Camisi’nde düzenlenen dua programında Bosna Hersek ve Türkiye’nin dostluğuna vurgu yapıldı.

Başkentteki tarihi Hünkar Camisi’nde verilen cuma hutbesinde ise “Erdoğan, ümmetin umudu, Asyalı Müslümanın, Afrikalı ve Avrupalı Müslümanın umududur.” sözlerine yer verildi.

Mostar Yunus Emre Enstitüsünde de 15 Temmuz sergisi açılacak.

En son haberler

DIŞİŞLERİ BAKANI KONAKOVİÇ: BOSNA HERSEK, SIRBİSTAN VE HIRVATİSTAN NEDENİYLE BİR GÖZÜ AÇIK UYUYOR

VUÇİÇ: BUNLAR SIRBİSTAN CUMHURBAŞKANI OLARAK SON GÜNLERİM, YAKINDA İSTİFA EDECEĞİM

RAFALE SAVAŞ UÇAKLARI, GEMİLER VE 3 BİN ASKER: HIRVATİSTAN DENİZDE “BORBENA MOĆ 26” ASKERİ TATBİKATINI GERÇEKLEŞTİRDİ