BOSNA HERSEK SIRP BÖLGESİNDE ”BAĞIMSIZLIK” İLANLARI

Bosna Hersek Sırp bölgesinde bulunan Banja Luka şehrinde Sırp Gaziler derneği panolara “Bağımsızlık” yazan ilanlar yayınladı.

Bosna Hersek Sırp bölgesinde Sırp siyasetçi Milorad Dodik’in SNSD partisinin şüpheli zaferi sonrası oyların yeniden sayılması döneminde meydana gelen gerilim zamanında ortaya çıktı.

Milorad Dodik ile koalisyonda olan eski Sırp Cumhuriyeti başkanı ve NDP lideri Dragan Çeviç durumun 1997’deki gibi koktuğu uyarısında bulundu.

Gaziler derneği bugün mevcut siyasi ve güvenlik durumla ilgili bir basın açıklaması yapacak./Balkan Postası

En son haberler

”ALIŞILMADIK BİR TEHDİT”: TRUMP, BATI BALKANLAR İÇİN OLAĞANÜSTÜ HALİ UZATTI

TÜRKİYE – ARNAVUTLUK TİCARETİNDE TERCİHLİ MENŞE KURALLARINI İLİŞKİN YENİ DÜZENLEME YÜRÜRLÜĞE GİRDİ

BOSNA HERSEK’TEN İSRAİL’E PROTESTO NOTASI: CVİJANOVİÇ’İN ZİYARETİ SIRASINDA DEVLET BAYRAĞI YERİNE ENTİTE BAYRAĞI KULLANILDI