AVRUPA PARLAMENTOSU SIRBİSTAN’IN CEZALANDIRILMASINI TALEP ETTİ

Avrupa Parlamentosu Dış İlişkiler komisyonu yeni genişleme stratejisi raporunu onayladı. Bu rapor aracılığı ile Sırbistan’ın üyelik müzakerelerinin ve AB fonlarının verilmesinin Belgrad’ın Moskova’ya yaptırım yapma şartını konmasını talep etti.

AP raporunda ‘‘ülkenin genişleme sürecinde AB güvenliği ve ortak dış politikasına uyumlu hale getirmesi öncelik olmalıdır. Sırbistan ile üyelik müzakerelerine sadece Sırbistan AB’nin Rusya’ya yönelik yaptırımlarına katılırsa ve AB entegrasyonu için gerekli reformları yaparsa devam edilmelidir’’ denmektedir.

Yeni genişleme raporu genişleme sürecinde olan ülkelerin reformlarda ilerlemeleri halinde ödüllendirilmesi, geri giden ülkelerin ise cezalandırılmaları öngörülmektedir./Balkan Postası

En son haberler

”ALIŞILMADIK BİR TEHDİT”: TRUMP, BATI BALKANLAR İÇİN OLAĞANÜSTÜ HALİ UZATTI

TÜRKİYE – ARNAVUTLUK TİCARETİNDE TERCİHLİ MENŞE KURALLARINI İLİŞKİN YENİ DÜZENLEME YÜRÜRLÜĞE GİRDİ

BOSNA HERSEK’TEN İSRAİL’E PROTESTO NOTASI: CVİJANOVİÇ’İN ZİYARETİ SIRASINDA DEVLET BAYRAĞI YERİNE ENTİTE BAYRAĞI KULLANILDI