ARNAVUTLUK’TA AŞURE GÜNÜ ETKİNLİĞİ DÜZENLENDİ

Arnavutluk’un başkenti Tiran’da aşure günü etkinlikleri kapsamında tören düzenlendi.

Muharrem ayı vesilesiyle Dünya Bektaşi Merkezi’ndeki törene vatandaşlar ve davetliler katıldı.

Konuşmaların ardından programa katılanlara aşure ikram edildi.

Ülke genelinde diğer şehirlerde de aşure programları yapıldı.

Arnavutluk’ta 1944-1991 yıllarında hüküm süren komünist rejim döneminde aşure günü etkinlikleri yasaklanmış, sonrasında yasak kaldırılmıştı.

En son haberler

VUÇİÇ: BUNLAR SIRBİSTAN CUMHURBAŞKANI OLARAK SON GÜNLERİM, YAKINDA İSTİFA EDECEĞİM

RAFALE SAVAŞ UÇAKLARI, GEMİLER VE 3 BİN ASKER: HIRVATİSTAN DENİZDE “BORBENA MOĆ 26” ASKERİ TATBİKATINI GERÇEKLEŞTİRDİ

ABD TARAFINDAN SİBER SALDIRILAR NEDENİYLE ARANAN İRANLI ŞAHIS KARADAĞ’DA TUTUKLANDI