ARNAVUTLUK’TA AŞURE GÜNÜ ETKİNLİĞİ DÜZENLENDİ

Arnavutluk’un başkenti Tiran’da aşure günü etkinlikleri kapsamında tören düzenlendi.

Muharrem ayı vesilesiyle Dünya Bektaşi Merkezi’ndeki törene vatandaşlar ve davetliler katıldı.

Konuşmaların ardından programa katılanlara aşure ikram edildi.

Ülke genelinde diğer şehirlerde de aşure programları yapıldı.

Arnavutluk’ta 1944-1991 yıllarında hüküm süren komünist rejim döneminde aşure günü etkinlikleri yasaklanmış, sonrasında yasak kaldırılmıştı.

En son haberler

VİŞEGRAD’DAKİ BİKAVAC KATLİAMI: ONLARCA SİVİL DİRİ DİRİ YAKILDI, KAYIPLAR HALA ARANIYOR

KOSOVA’DA 7 HAZİRAN SEÇİMLERİNİN NİHAİ SONUÇLARINI AÇIKLADI

BOSNA HERSEK’TE AYVAZ DEDE ŞENLİKLERİ 516.KEZ BAŞLADI