ARNAVUTLUK ÖZEL BİRİMİ RENEA İRAN BÜYÜKELÇİLİĞİNİ ALMAK İÇİN BİNAYA GİRDİ

Arnavutluk’un İran büyükelçiliğine ülkeyi terk etmek için verdiği 24 saatlik süre sona erdi. Büyükelçilik personelinin binayı diplomatik yollarla teslim etmeyi red ettiği iddia ediliyor.

Arnavutluk’un antiterör birimi RENEA İran büyükelçiliğinin binasını kontrol edecek.

Arnavutluk, yapılan siber saldırılar sonucu İran’I suçlamış ve diplomatik ilişkilerinin kestiğini açıklamıştı.

İran büyükelçiliği personeli dün akşam iz bırakmamak için bir çok gizli diplomatik belgeyi yaktı./Balkan Postası

En son haberler

UÇK GAZİLERİ DERNEĞİ’NDEN TİRAN’DAKİ PROTESTOLARDA UÇK BAYRAĞININ KULLANILMAMASI ÇAĞRISI

BOSNA HERSEK DEVLET BAŞKANLIĞI SIRP ÜYESİ CVİJANOVİÇ NETANYAHU İLE GÖRÜŞTÜ

SLOVENYA CUMHURBAŞKANI MUSAR: FİLİSTİN KONUSUNDA HER ZAMAN İNSANLIĞIN YANINDA OLACAĞIZ