Arnavutluk, İstanbul’dan 192 bin doz Çin aşısı aldı

Arnavutluk Başbakanı Edi Rama, İstanbul’dan 192 bin doz Çin aşısı ile ülkesine döneceğini açıkladı.

Arnavutluk Başbakanı Edi Rama, sosyal medya hesabı üzerinden İstanbul’dan yaptığı canlı yayın ile 192 bin doz Çin aşısının Air Albania uçağına yüklendiği görüntüleri paylaştı.

Toplamda 1 milyon aşı temin ettiklerini kaydededen Rama, “Şu anda 60 gün içinde yarım milyon doz için sözleşme yaptık.” ifadelerine yer verdi.

Birkaç saat içinde aşıların Arnavutluk’a varacağını belirten Rama, “başaracağımızı söylediğimde, başaracağımızdan şüphe duymayın.” dedi.

En son haberler

”PRİZREN KAPISI” ESERİNDE TÜRKÇE’YE YAPILAN SALDIRI KDTP MECLİS ÜYELERİ KINADI

”ALIŞILMADIK BİR TEHDİT”: TRUMP, BATI BALKANLAR İÇİN OLAĞANÜSTÜ HALİ UZATTI

TÜRKİYE – ARNAVUTLUK TİCARETİNDE TERCİHLİ MENŞE KURALLARINI İLİŞKİN YENİ DÜZENLEME YÜRÜRLÜĞE GİRDİ