Arnavutluk Başbakanı Rama’dan heyecanlandıran hastane paylaşımı

Türkiye Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın Arnavutluk’a sözünü verdiği hastanenin inşaatı tüm hızıyla devam ediyor.

Arnavutluk Başbakanı Edi Rama, sosyal medya hesabından hastanenin son durumunu gösteren fotoğrafı paylaştı.

Rama fotoğraflı paylaşımına, “CANLI, Bölgesel Hastane, Fier” notunu düştü.

Başbakan Rama’nın paylaşımı kısa sürede binlerce etkileşim aldı.

En son haberler

”ALIŞILMADIK BİR TEHDİT”: TRUMP, BATI BALKANLAR İÇİN OLAĞANÜSTÜ HALİ UZATTI

TÜRKİYE – ARNAVUTLUK TİCARETİNDE TERCİHLİ MENŞE KURALLARINI İLİŞKİN YENİ DÜZENLEME YÜRÜRLÜĞE GİRDİ

BOSNA HERSEK’TEN İSRAİL’E PROTESTO NOTASI: CVİJANOVİÇ’İN ZİYARETİ SIRASINDA DEVLET BAYRAĞI YERİNE ENTİTE BAYRAĞI KULLANILDI