SIRBİSTAN’IN YENİ MECLİS BAŞKANI ESKİ BAŞBAKAN BRNABİÇ OLDU

Sırbistan’da Meclis Başkanlığına Ana Brnabic seçildi.

Sırbistan’da Meclis Başkanlığı görevine, bugüne kadar Başbakanlık görevini sürdüren Ana Brnabic seçildi.

Ülkede 17 Aralık 2023’te yapılan erken genel seçimin ardından yeni Meclis üyeleriyle bugün gerçekleştirilen oturumu, en yaşlı milletvekili sıfatıyla Stojan Radenovic başlattı.250 sandalyeli Ulusal Meclis’teki oturumdaki oylamaya 158 milletvekili katıldı. Sırbistan’da 2017’den beri Başbakan olarak görev yapan Brnabic, oturuma katılan milletvekillerinden 153’ünün desteğini aldı.

En son haberler

FRIEDRICH MERZ: KARADAĞ AB ÜYELİĞİNE HAZIR, BATI BALKANLAR KONUSUNDA NE YAPACAĞIMIZI KİMSE BİLMİYORDU

KUZEY MAKEDONYA İLE YUNANİSTAN ARASINDAKİ İSİM SORUNUNU ÇÖZEN PRESPA ANLAŞMASI’NIN İMZALANMASININ ÜZERİNDEN 8 YIL GEÇTİ

HAXHIU: ULUSLARARASI MİSYONLAR, SIRBİSTAN’IN KOSOVA’DA İŞLEDİĞİ SUÇLARIN ELE ALINMASINI HİÇBİR ZAMAN CİDDİYE ALMADI