TBMM BAŞKANI ŞENTOP, SIRBİSTAN ULUSAL MECLİS BAŞKANI DAÇİÇ İLE GÖRÜŞTÜ
TBMM Başkanı Mustafa Şentop, Türkiye ile Sırbistan arasındaki ikili ticaret hacminin kısa vadede 2 milyar dolara yaklaştığını söyledi. Şentop, Sırbistan Ulusal Meclis Başkanı Ivica Daçiç ile baş başa görüştü, ardından heyetler arası görüşmelere geçildi. Şentop, heyetlerarası görüşmede, Daçiç ve beraberindeki heyeti TBMM’de ağırlamaktan duyduğu memnuniyeti dile getirerek görüşmenin salgın şartları nedeniyle büyük ölçüde zayıflayan uluslararası ilişkilerin hızlanmasına vesile olmasını temenni etti. Daçiç’in İçişleri ve Dışişleri Bakanı, Başbakan, Başbakan Yardımcısı olduğu dönemde ve şimdi de Meclis Başkanı olarak Sırbistan siyasetine damga vuran bir devlet adamı olduğunu anımsatan Şentop, “Cumhurbaşkanlarımızın liderliğinde ilişkilerimizin tarihinin en iyi seviyesine ulaştığını görmekten memnuniyet duyuyoruz. ‘Kazan-kazan’ prensibiyle elde ettiğimiz bu başarıda zatıalinizin büyük katkısının olduğunu da biliyorum.” dedi. Şentop, “Bütün sahalarda derinleşen ilişkilerimizin, halklarımızın temsilcileri parlamenterlerimiz arasında […]