BULGARİSTAN ORDUSUNDA YÜZDE 20 PERSONEL AÇIĞI

Bulgaristan Savunma Bakanı Todor Tagarev, orduda yaklaşık yüzde 20 personel eksiği olduğunu belirtti.

Bulgaristan Haber Ajansının (BTA) haberine göre, askeri diploma töreninin ardından konuşan Tagarev, Bulgaristan ordusundaki personel açığına ilişkin açıklamalarda bulundu.

ORDU PERSONELİNE ZAM YAPILDI

Personel eksikliğinin yüzde 20’yi bulduğunu söyleyen Tagarev, bu oran göz önünde alındığında personel kapasitesinin artırılmasının “zor” olduğunu ifade etti.

Bakan Tagarev, “Bu sene ordu personelinin maaşlarında artışa gittik. Umuyorum ki bu önlem orduya olan ilgiyi artıracaktır. Ancak bu yeterli olmayacak. Soruna daha kapsamlı bir çözüm bulunmalı.” diye konuştu.

En son haberler

VİŞEGRAD’DAKİ BİKAVAC KATLİAMI: ONLARCA SİVİL DİRİ DİRİ YAKILDI, KAYIPLAR HALA ARANIYOR

KOSOVA’DA 7 HAZİRAN SEÇİMLERİNİN NİHAİ SONUÇLARINI AÇIKLADI

BOSNA HERSEK’TE AYVAZ DEDE ŞENLİKLERİ 516.KEZ BAŞLADI