BULGARİSTAN, GAZPROM’LA YENİ KONTRATI GÖRÜŞMEYİ RED ETTİ

Bulgaristan Ekonomi Politikalarından Sorumlu Başbakan Yardımcısı Hristo Aleksiev, ülkesinin Rus enerji devi Gazprom ile sadece mevcut kontratı görüşme niyetinde olduğunu ve yeni tedariki görüşmeyeceğini söyledi.

Avrupa Birliği (AB) Komisyonu Enerji Genel Müdürü Ditte Juul Jørgensen ile yaptığı görüşmede Aleksiev, “Başbakan Yardımcısı, Bulgar hükümetinin Gazprom Export ile kısa, orta veya uzun vadeli yeni bir kontrat müzakere etme niyetinde olmadığını açıkça belirtti, sadece mevcut kontrat kapsamındaki hacimlerin alımıyla ilgili görüşecek” ifadelerini kullandı.

Geçici hükümetin bu konuyla ilgilenmeyeceğini kaydeden Aleksiev, “Böyle yeni, geleceğe yönelik kararı ancak yeni hükümet ve parlamento alabilir” diye konuştu.

En son haberler

”PRİZREN KAPISI” ESERİNDE TÜRKÇE’YE YAPILAN SALDIRI KDTP MECLİS ÜYELERİ KINADI

”ALIŞILMADIK BİR TEHDİT”: TRUMP, BATI BALKANLAR İÇİN OLAĞANÜSTÜ HALİ UZATTI

TÜRKİYE – ARNAVUTLUK TİCARETİNDE TERCİHLİ MENŞE KURALLARINI İLİŞKİN YENİ DÜZENLEME YÜRÜRLÜĞE GİRDİ