BELGRAD’TA OTOBÜS TEKERLEĞİ BİR KADINI ÖLDÜRDÜ

Dün Belgrad’da bir belediye otobüsünün tekerleği seyir halindeyken düşerek iki kadına çarptı. Bunlardan biri hayatını kaybetti, diğeri ise hafif sıyrıklarla kurtuldu.

Bir görgü tanığı, “Sol arka lastik koptu ve kaldırıma yuvarlandı” dedi.

Acil Servis’in bildirdiğine göre, bunlardan 70 yaşlarındaki biri Bulaşıcı Hastalıklar Kliniği’nin çitlerine zincirlendi.

Telegraf.rs’ın yazdığına göre ambulans, bilinci kapalı ve nabzı olmayan talihsiz kadını hayata döndürdü.

Daha sonra kadının (69) Acil Serviste hayatını kaybettiği açıklandı.

Yaralanan ikinci kadın ise yaklaşık 60 yaşında ve hafif yaralandı.

Otobüsünün tekerleği düşen özel ulaşım şirketi “Banbus doo”nun tamircisi (I.R.), toplu taşıma güvenliğine karşı ciddi suç işlediği şüphesiyle gözaltına alındı.

En son haberler

FRIEDRICH MERZ: KARADAĞ AB ÜYELİĞİNE HAZIR, BATI BALKANLAR KONUSUNDA NE YAPACAĞIMIZI KİMSE BİLMİYORDU

KUZEY MAKEDONYA İLE YUNANİSTAN ARASINDAKİ İSİM SORUNUNU ÇÖZEN PRESPA ANLAŞMASI’NIN İMZALANMASININ ÜZERİNDEN 8 YIL GEÇTİ

HAXHIU: ULUSLARARASI MİSYONLAR, SIRBİSTAN’IN KOSOVA’DA İŞLEDİĞİ SUÇLARIN ELE ALINMASINI HİÇBİR ZAMAN CİDDİYE ALMADI