ARNAVUTLUK’TA NEVRUZ BAYRAMI KUTLANDI

Arnavutluk’ta Nevruz Bayramı dolayısıyla çeşitli etkinlikler düzenlendi.

Başkent Tiran’daki Dünya Bektaşilik Merkezi’nde düzenlenen törene, Bektaşi Arnavut vatandaşların yanı sıra kurum ve kuruluşların temsilcileriyle din adamları katıldı.

Geleneksel olarak her yıl düzenlenen törende bir konuşma yapan ülkedeki Bektaşilerin lideri Başdede Edmond Brahimaj, tüm Bektaşilerin Nevruz Bayramı’nı kutladı.

Etkinlikte, Arnavutluk’un farklı yörelerine ait halk şarkıları ve oyunları icra edildi.

Ülkenin farklı şehirlerinde kutlamalar yapılırken devlet yetkilileri de mesaj yayımladı.

Nevruz Bayramı, 1996’dan bu yana Arnavutluk’ta resmi tatil olarak kabul ediliyor.

En son haberler

FRIEDRICH MERZ: KARADAĞ AB ÜYELİĞİNE HAZIR, BATI BALKANLAR KONUSUNDA NE YAPACAĞIMIZI KİMSE BİLMİYORDU

KUZEY MAKEDONYA İLE YUNANİSTAN ARASINDAKİ İSİM SORUNUNU ÇÖZEN PRESPA ANLAŞMASI’NIN İMZALANMASININ ÜZERİNDEN 8 YIL GEÇTİ

HAXHIU: ULUSLARARASI MİSYONLAR, SIRBİSTAN’IN KOSOVA’DA İŞLEDİĞİ SUÇLARIN ELE ALINMASINI HİÇBİR ZAMAN CİDDİYE ALMADI